Індивідуальний план роботи на час карантину
вчителя біології та природознавства
з 30.03. по 24.04.2020
Шнит Вікторії Борисівни


п/п
    Дата
                        Зміст роботи
1.
30.03.2020
                     5 клас – природознавство  (індивідуальне навчання)
Гриби. Бактерії. Отруйні рослини. 

                        5 – А клас
Найбільш поширені в Україні  рослини, тварини, гриби :                                                                                                 (практичне заняття  «Визначення назв  найбільш поширених в Україні  рослин, тварин, грибів за допомогою малюнків підручника , літератури  та  електронних колекцій »)     
                        5 – Б клас
Найбільш поширені в Україні  рослини, тварини, гриби :                                                                                                 (практичне заняття  «Визначення назв  найбільш поширених в Україні  рослин, тварин, грибів за допомогою малюнків підручника , літератури  та  електронних колекцій »)
                       7 – клас
Різноманітність тварин свого краю:                                                      ( визначення назв  найбільш поширених в Україні тварин  за допомогою  підручника ,  літератури та  електронних колекцій,  перегляд відеофільму , тести)
                       6 – клас
Рослинні угруповання:                                                         (визначення форм співіснування   рослин, тварин, грибів за допомогою матеріалу підручника  та  електронних колекцій . Перегляд  відеоматеріалу.Тести )
2.
01.04.2020
                         7 – клас
Поняття про екосистему та чинники середовища:                             ( визначення впливу на екосистему чинників живої , неживої природи  тавпливу діяльності людини  за допомогою матеріалу  підручника  та  перегляд відеоматеріалу)

                    5 – Б клас                                                    Різноманітність середовищ життя. Наземно – повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів:                                          ( спостереження за основними властивостями живих організмів за допомогою матеріалу підручника , перегляд відеоматеріалу)

                       6 – клас
Значення рослин для життя на планеті Земля :                                                                                      ( визначення значення рослин  у природі за допомогою матеріалів підручника , літератури , Інтернет - ресурсів. ) 

                      5 – А  клас                              
 Різноманітність середовищ життя. Наземно – повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів:                                          ( спостереження за основними властивостями живих організмів за допомогою матеріалу підручника,  перегляд відеоматеріалу)

                    5 клас – основи  здоров          (індивідуальне навчання
Екологічні проблеми природного середовища:                                   ( визначення ситуацій, що небезпечно впливають на екологічний стан за допомогою малюнків підручника  та  електронних колекцій )
3.
06.04.2020 
                   5-клас – природознавство          (індивідуальне навчання)
Умови життя на планеті Земля . Вплив на живі організми чинників неживої природи :                                                                           ( визначення впливу на живі організми чинників неживої природи за допомогою малюнків підручника  перегляд відеоматеріалу)

                        5 – Б клас
Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до умов життя у воді :                                                                                         (визначення пристосування живих організмів до існування у воді. Підготовка інформації за допомогою  підручника, довідників , енциклопедій,  Інтернет-ресурсів про мешканців водного середовища . Перегляд відеоматеріалу )   
  
                        5 – А клас
   Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до умов життя у воді :                                                                                         (визначення пристосування живих організмів до існування у воді. Підготовка інформації за допомогою  підручника, довідників , енциклопедій,  Інтернет-ресурсів про мешканців водного середовища.  Перегляд відеоматеріалу)   
  
                         7 – клас
Ланцюги живлення.  Колообіг речовин і потік енергії в екосистемі:                                                                                     ( визначення  трофічних зв`язків між живими організмами . Підготовка інформації за допомогою  підручника,  довідників,  Інтернет-ресурсів  про колообіг води та вуглекислого газу.  Перегляд відеоматеріалу)   

                       6 – клас                                                                                        Значення рослин для людини:                                                                                       (визначення  значення рослин для людини, за допомогою матеріалів підручника  та  Інтернет-ресурсів . Перегляд відеоматеріалу.Тести )
4.
08.04.2020
                         7 – клас  
Співіснування організмів в угрупованнях:                        (визначення форм співіснування   рослин, тварин, грибів за допомогою матеріалу підручника  та Інтернет-ресурсів . Перегляд відеоматеріалу.)

                      5 – Б клас                                                                       Грунтове середовище життя організмів. Пристосування організмів  до життя у ґрунті :                                                                                            (визначення пристосування живих організмів до існування у ґрунтовому середовищі. Підготовка інформації за допомогою  підручника, довідників, енциклопедій,  Інтернет-ресурсів про мешканців ґрунтового середовища , перегляд  відеоматеріалу)   
  
                       6 – клас                                                                    Флора  нашої  місцевості:                                                                                      ( визначення педставників, які зникли,  або на межі зникнення і яких занесено до Червоної книги України за допомогою матеріалу  підручника  та  електронних  колекцій,  тести, практична  робота  « Визначення видів кімнатних  рослин, придатних для вирощування  у  певних умовах » , завдання на сторінці 190 у підручнику) 

                        5 – А  клас                                                 Грунтове середовище життя організмів. Пристосування організмів  до життя у ґрунті :                                                                                            (визначення пристосування живих організмів до існування у ґрунтовому середовищі. Підготовка інформації за допомогою  підручника,  довідників, енциклопедій,  Інтернет-ресурсів про мешканців ґрунтового середовища, перегляд  відеоматеріалу)   
   
  
5.
13.04.2020
                5 клас – природознавство    (індивідуальне навчання)   
Різноманітність середовищ життя. Співіснування організмів: (визначення форм співіснування   рослин, тварин, грибів за допомогою матеріалу  підручника та електронних колекцій, перегляд відеоматеріалу. )
                  5 – Б клас
 Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв`язки між організмами . Угруповання організмів. Співіснування організмів:                                                                                         (визначення  зв`язків між організмами,  угруповань організмів,  форм співіснування   рослин, тварин, грибів за допомогою матеріалу  підручника  та  Інтернет-ресурсів , перегляд відеоматеріалу. )
  
                        5 – А клас
   Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв`язки між організмами . Угруповання організмів. Співіснування організмів:                                                                                         (визначення  зв`язків між організмами,  угруповань організмів,  форм співіснування   рослин, тварин, грибів за допомогою матеріалу  підручника  та  Інтернет-ресурсів , перегляд  відеоматеріалу. )

                         7 – клас
Вплив людини та її діяльності на екосистеми:                            ( навести приклади впливу господарської діяльності на тваринний світ, завдання екологічної етики за допомогою матеріалу  підручника ,  літератури та Інтернет-ресурсів , перегляд  відеоматеріалу )

                       6 – клас                                                                                        Особливості живлення грибів:                                                                                       (визначення  способів живлення  грибів, за допомогою малюнків підручника, літератури  та Інтернет-ресурсів,  перегляд  відеоматеріалу, тести )

6.
15.04.2020
                                 7 – клас
Природоохоронні території:                                                   (визначення природоохоронних територій, за допомогою малюнків підручника, літератури  та Інтернет-ресурсів, електонних колекцій.  Перегляд відеоматеріалу, тести )

                             5 – Б клас
Екосистеми:                                                                                  (визначення складу екосистеми, спостереження за екосистемою своєї місцевості, підготовка  презентації про спостережувану екосистему)

                             6 – клас                                                                                        
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло:                                                                        (визначення особливостей будови грибів, за допомогою малюнків підручника, літератури  та Інтернет-ресурсів,   перегляду відеоматеріалу. Тести )

                             5 – А клас                                              Екосистеми:                                                                                  (визначення складу екосистеми, спостереження за екосистемою своєї місцевості, підготовка  презентації про спостережувану екосистему)

                      5 клас – основи здоров          (індивідуальне навчання)   
Пожежна безпека:                                                                           ( визначення умов виникнення пожеж ,  шляхів запобігання та попередження виникнення та розвитку пожежі )
7.
22.04.2020
                             5 клас – природознавство    (індивідуальне навчання)   
Людина – частина природи:                                              (визначення взаємозв`язку людини з природою за допомогою малюнків підручника  та  електронних колекцій . Перегляд відеоматеріалу. ) 
                             
                           7 – клас
Основи охорони природи:                                                   (визначення заходів охорони природних ресурсів, за допомогою матеріалу підручника,  літератури  та Інтернет-ресурсів, перегляд  відеоматеріалу. )


                             5 – Б клас
Навчальний проєкт « Вирощування найвищої бобової культури »:  
( визначення умов, за яких можна виростити найвищу бобову рослину, наприклад, квасолю, горох , завдання  на сторінці 173 у підручнику ) 
                          
                             6 – клас                                                                                        
Розмноження та поширення грибів:                                                                        (визначення способів розмноження грибів, за допомогою тексту та малюнків  підручника, тести. )


                           5 – А клас
Навчальний проєкт « Вирощування найвищої бобової культури »:                                                                                      ( визначення умов, за яких можна виростити найвищу бобову рослину, наприклад, квасолю, горох , завдання  на сторінці 173 у підручнику )

Комментарии