Індивідуальний
план роботи на час карантину
вчителя
біології та природознавства
з 30.03. по 24.04.2020
Шнит
Вікторії Борисівни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1.
|
30.03.2020
|
5 клас – природознавство (індивідуальне навчання)
Гриби. Бактерії. Отруйні рослини.
5 – А клас
Найбільш поширені в
Україні рослини, тварини, гриби :
(практичне заняття «Визначення
назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів за допомогою
малюнків підручника , літератури та електронних колекцій »)
5 – Б клас
Найбільш поширені в Україні рослини, тварини, гриби : (практичне
заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів за допомогою
малюнків підручника , літератури та
електронних колекцій »)
7 – клас
Різноманітність
тварин свого краю:
(
визначення назв найбільш поширених в
Україні тварин за допомогою підручника , літератури та електронних колекцій, перегляд відеофільму , тести)
6 – клас
Рослинні
угруповання:
(визначення форм співіснування рослин, тварин, грибів за допомогою
матеріалу підручника та електронних колекцій . Перегляд відеоматеріалу.Тести )
|
2.
|
01.04.2020
|
7 – клас
Поняття про
екосистему та чинники середовища:
( визначення
впливу на екосистему чинників живої , неживої природи тавпливу діяльності людини за допомогою матеріалу підручника
та перегляд відеоматеріалу)
5
– Б клас
Різноманітність
середовищ життя. Наземно – повітряне середовище життя організмів і
пристосування організмів: (
спостереження за основними властивостями живих організмів за допомогою матеріалу
підручника , перегляд відеоматеріалу)
6 – клас
Значення рослин для
життя на планеті Земля :
( визначення значення рослин у природі за допомогою матеріалів підручника
, літератури , Інтернет - ресурсів. )
5 – А клас
Різноманітність середовищ життя. Наземно –
повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів: (
спостереження за основними властивостями живих організмів за допомогою
матеріалу підручника, перегляд
відеоматеріалу)
5 клас – основи здоров`я (індивідуальне навчання
Екологічні проблеми
природного середовища: ( визначення
ситуацій, що небезпечно впливають на екологічний стан за допомогою малюнків
підручника та електронних колекцій )
|
3.
|
06.04.2020
|
5-клас –
природознавство (індивідуальне
навчання)
Умови життя на
планеті Земля . Вплив на живі організми чинників неживої природи : ( визначення впливу на живі організми
чинників неживої природи за допомогою малюнків підручника перегляд відеоматеріалу)
5 – Б клас
Водне середовище
життя організмів. Пристосування організмів до умов життя у воді :
(визначення пристосування живих
організмів до існування у воді. Підготовка інформації за допомогою підручника, довідників , енциклопедій, Інтернет-ресурсів про мешканців водного
середовища . Перегляд відеоматеріалу )
5 – А клас
Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до
умов життя у воді :
(визначення пристосування живих організмів до існування у воді.
Підготовка інформації за допомогою
підручника, довідників , енциклопедій,
Інтернет-ресурсів про мешканців водного середовища. Перегляд відеоматеріалу)
7
– клас
Ланцюги живлення. Колообіг речовин і потік енергії в
екосистемі:
( визначення
трофічних зв`язків між живими організмами . Підготовка інформації за
допомогою підручника, довідників,
Інтернет-ресурсів про колообіг
води та вуглекислого газу. Перегляд
відеоматеріалу)
6 – клас
Значення рослин для людини:
(визначення значення рослин для людини, за допомогою матеріалів
підручника та Інтернет-ресурсів . Перегляд
відеоматеріалу.Тести )
|
4.
|
08.04.2020
|
7 – клас
Співіснування
організмів в угрупованнях: (визначення форм співіснування рослин, тварин, грибів за допомогою
матеріалу підручника та
Інтернет-ресурсів . Перегляд відеоматеріалу.)
5 – Б клас Грунтове середовище життя організмів. Пристосування
організмів до життя у ґрунті :
(визначення пристосування живих
організмів до існування у ґрунтовому середовищі. Підготовка інформації за
допомогою підручника, довідників, енциклопедій, Інтернет-ресурсів про мешканців ґрунтового
середовища , перегляд відеоматеріалу)
6 – клас
Флора нашої місцевості:
( визначення педставників, які зникли,
або на межі зникнення і яких занесено до Червоної книги України за допомогою
матеріалу підручника та
електронних колекцій, тести, практична робота
« Визначення видів кімнатних
рослин, придатних для вирощування
у певних умовах » , завдання на
сторінці 190 у підручнику)
5 – А клас
Грунтове
середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у ґрунті
:
(визначення пристосування живих організмів до існування у ґрунтовому
середовищі. Підготовка інформації за допомогою підручника, довідників, енциклопедій, Інтернет-ресурсів про мешканців ґрунтового
середовища, перегляд
відеоматеріалу)
|
5.
|
13.04.2020
|
5 клас – природознавство (індивідуальне навчання)
Різноманітність
середовищ життя. Співіснування організмів: (визначення форм
співіснування рослин, тварин, грибів
за допомогою матеріалу підручника та електронних
колекцій, перегляд відеоматеріалу. )
5 – Б клас
Вплив на організми чинників живої природи.
Взаємозв`язки між організмами . Угруповання організмів.
Співіснування організмів:
(визначення зв`язків між
організмами, угруповань
організмів, форм співіснування рослин, тварин, грибів за допомогою
матеріалу підручника та
Інтернет-ресурсів , перегляд відеоматеріалу. )
5 – А клас
Вплив на організми чинників живої природи.
Взаємозв`язки між організмами . Угруповання організмів.
Співіснування організмів:
(визначення зв`язків між
організмами, угруповань
організмів, форм співіснування рослин, тварин, грибів за допомогою
матеріалу підручника та
Інтернет-ресурсів , перегляд відеоматеріалу. )
7 – клас
Вплив людини та її
діяльності на екосистеми: ( навести приклади впливу господарської
діяльності на тваринний світ, завдання екологічної етики за допомогою матеріалу
підручника , літератури та Інтернет-ресурсів , перегляд відеоматеріалу )
6 – клас
Особливості живлення
грибів: (визначення способів живлення грибів, за допомогою малюнків підручника, літератури та Інтернет-ресурсів, перегляд відеоматеріалу, тести )
|
6.
|
15.04.2020
|
7 – клас
Природоохоронні
території:
(визначення природоохоронних
територій, за допомогою малюнків підручника, літератури та Інтернет-ресурсів, електонних колекцій. Перегляд відеоматеріалу, тести )
5 – Б клас
Екосистеми:
(визначення складу екосистеми, спостереження за екосистемою своєї
місцевості, підготовка презентації про
спостережувану екосистему)
6 – клас
Особливості будови
грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло:
(визначення особливостей будови грибів, за допомогою малюнків
підручника, літератури та
Інтернет-ресурсів, перегляду відеоматеріалу. Тести )
5 – А клас
Екосистеми:
(визначення складу екосистеми, спостереження за екосистемою своєї
місцевості, підготовка презентації про
спостережувану екосистему)
5 клас – основи здоров`я (індивідуальне навчання)
Пожежна
безпека:
( визначення умов
виникнення пожеж , шляхів запобігання
та попередження виникнення та розвитку пожежі )
|
7.
|
22.04.2020
|
5
клас – природознавство (індивідуальне
навчання)
Людина – частина природи:
(визначення
взаємозв`язку людини з природою за допомогою малюнків
підручника та електронних колекцій . Перегляд
відеоматеріалу. )
7 – клас
Основи охорони
природи:
(визначення заходів охорони природних
ресурсів, за допомогою матеріалу підручника, літератури
та Інтернет-ресурсів, перегляд відеоматеріалу. )
5 – Б клас
Навчальний проєкт «
Вирощування найвищої бобової культури »:
( визначення умов,
за яких можна виростити найвищу бобову рослину, наприклад, квасолю, горох , завдання
на сторінці 173 у підручнику )
6 – клас
Розмноження та
поширення грибів:
(визначення способів розмноження грибів, за допомогою тексту та
малюнків підручника, тести. )
5 – А клас
Навчальний проєкт «
Вирощування найвищої бобової культури »: (
визначення умов, за яких можна виростити найвищу бобову рослину, наприклад, квасолю,
горох , завдання на сторінці 173 у підручнику
)
|
Комментарии
Отправить комментарий